2011. július 15., péntek

Roziszappan

Végre itt van névadó babaszappanunk első prototípusa!


Folyadéknak természetesen kecsketejet használtam, ápoló hatását korábban már részleteztem. A lipidbázis kókuszvaj és pálmavaj volt, hidratálókomponensként pedig olívaolajat és kakaóvajat választottam. Viszonylag magas arányban tettem bele sheavajat, melynek titka a természetességében rejlik. A szappankészítéshez használt zsírok közül a sheavaj hasonlít leginkább az emberi bőr lipidösszetételéhez, ezáltal gyorsan felszívódik. Magas vitamintartalma révén pedig kiváló bőrápoló hatással rendelkezik. A szappankészítés utolsó fázisában lanolint tettem bele, így ez a legmeghatározóbb összetevő. A lanolin nem hiába klasszikus alapanyaga a babakozmetikumoknak: az egyik legjobb bőrbarát hidratáló anyag, amely a vízcseppeket apró részekre oszlatja, majd gyors felszívódásának köszönhetően a bőr mélyébe zárja.
Roziszappanom természetesen mentes mindenféle színező- és illatanyagtól, így akár a legkisebbek számára is bátran adható.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése