2011. július 15., péntek

Sörszappan

Ebben a kánikulában nincs is jobb esténként, mint kiülni a kertbe egy pohár hideg sörrel - legalább is a férjem szerint. Azt nem ígérem, hogy szappanom felnyitáskor pisszenni fog, de a felfrissülés ezúttal is garantált.


A mai napom a bőrápolás jegyében telt. Csupa olyan összetevőt válogattam össze ebbe a szappanba, amelyek vagy különleges zsírtartalmuk, vagy magas vitamintartalmuk révén hatékonyan segítik a hámréteg egészséges működését. Folyadéknak ezúttal sört használtam, a benne található sörélesztő és B2- illetve B6-vitaminok kimondottan jó hatással vannak a bőrre. A pantoténsav elősegíti a bőr anyagcseréjét. Az olívaolaj bőrfeszesítő, bőrmegújító hatását is igyekeztem kihasználni, magas vitamintartalma, nyugtató és gyulladáscsökkentő hatása miatt pedig aloe vera pürét tettem bele. A méhviasz szintén fontos gyulladáscsökkentő, bőrnyugtató összetevő. Hogy ezek az értékes hatóanyagok maradéktalanul felszívódjanak, nagy mennyiségben adtam szappanomhoz sheavajat és kakaóvajat. A végén pedig frissítő citromolajjal bolondítottam meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése